دانشگاه بین المللی چابهار

گروه مدیریت بازرگانی

دانشگاه بین المللی چابهار

گروه مدیریت بازرگانی

جزوه مدیریت رفتار سازمانی جلسه اول حمید رضا افراشته



جلسه اول

در این جزوه توضیحات استاد و درس جلسه قبل رو براتون نوشتم شاید یه خورده ناقص باشه
در قسمت نظرات به من اطلاع بدید.

دست نوشته های استاد رو براتون اسکن میکنم و در روز های آینده براتون تو سایت آپلود میکنم
برای دریافت جزوه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

پیام مدیر سایت

سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه بین المللی چابهار این وب سایت واسه شما ساختم تا بتوانیم جزوء های اساتید در اینجا با هم به اشتراک بزاریم. از دوستان عزیز میخواهم اگه از سایت و طراحی این سایت خوشتون اومده تو قسمت نظرات منو با خبر کنید حقیقتش اول یه وب کاملا اداری و سرد ساختم بعد تصمیم گرفتم یه فضای رو ترسیم کنم تا با هم راحتر باشیم در نتیجه این رو درست کردم امیدوارم خوشتون بیاد اخه این سایت متعلق به تک تک شماست .

درس رفتار سازمان (محمد رضا افراشته)

همکلاسی های عزیز الان تقریبا ساعت 3 شب یه چند ساعتی طراحی سایت طول کشید و من خستم شدم الان نمیتونم جزوه رو براتون تایپ کنم ، ولی بهتون قول میدم فردا تا ساعت 4 انجامش بدم ببخشید دیگه ، از دوستانی که تمایل دارند جزوه های دست نوشته استاد رو بهشون بدم تو قسمت نظرات بگن

                                               

با تشکر دوست و همکلاسی شما احسان آفرین