دانشگاه بین المللی چابهار

گروه مدیریت بازرگانی

دانشگاه بین المللی چابهار

گروه مدیریت بازرگانی

پیام مدیر سایت

سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه بین المللی چابهار این وب سایت واسه شما ساختم تا بتوانیم جزوء های اساتید در اینجا با هم به اشتراک بزاریم. از دوستان عزیز میخواهم اگه از سایت و طراحی این سایت خوشتون اومده تو قسمت نظرات منو با خبر کنید حقیقتش اول یه وب کاملا اداری و سرد ساختم بعد تصمیم گرفتم یه فضای رو ترسیم کنم تا با هم راحتر باشیم در نتیجه این رو درست کردم امیدوارم خوشتون بیاد اخه این سایت متعلق به تک تک شماست .

درس رفتار سازمان (محمد رضا افراشته)

همکلاسی های عزیز الان تقریبا ساعت 3 شب یه چند ساعتی طراحی سایت طول کشید و من خستم شدم الان نمیتونم جزوه رو براتون تایپ کنم ، ولی بهتون قول میدم فردا تا ساعت 4 انجامش بدم ببخشید دیگه ، از دوستانی که تمایل دارند جزوه های دست نوشته استاد رو بهشون بدم تو قسمت نظرات بگن

                                               

با تشکر دوست و همکلاسی شما احسان آفرین

نظرات 2 + ارسال نظر
mosibat جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام آقا احسان خسته نباشی ولی 5 نمره میگیری آ مجانی ک کار نمیکنی منت سرما میزاری ک تا ساعت 3 بیداری راستش ما هم تا ساعت 3 بیداریم صرفا بخاطر وبی ک درست کردی آخه جزوت بدجور ناقصه لطف کن یکم کار کن روش .باتشکر مصیبت

بئ وس جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام واجه منت وارتئ دل جولانکیا.
احسان جان تی سایت سک سمبهئتا ترا دراهئ روچا دعا کنئ که موفق بئ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد